2013. május 8., szerda

Ajándék pedagógusnapra


Amerikában ezen a héten van az un. pedagógus hét.
Utolsó pillanatban ugyan, de sikerült egy ötletes és olcsó ajándékkal kedveskedni a gyerekek ovónőinek.
Egyszerű írótáblát, scrapbook papírt és washi ragasztót használtam.
Az eredeti ötlet INNEN származik.

Először lefújtam az írótábla ezüst tetejét festékkel.

Az írótáblára színes papírt ragasztottam, majd virágmintával díszitettem.

Az írótáblához illő tollat remekeltem nagyon egyszerű módon. Az ötletet a Pinterest oldalán láttam a minap.
Darabokra szedtem a tollat 
és ugyanabból a papírból keskeny csíkot vágtam  majd a toll belsejében feltekertem a papírt a tollbetét köré.


Hogy a munka teljes legyen, egy találó idézetet választottam, amelyet minden írótáblához odacsíptettem.




Remélem kedvet kaptál az írótábla elkészítéséhez.

Természetesen B is részese volt a munkának:-)

2 megjegyzés:

Pin It button on image hover