2013. május 13., hétfő

PINTEREST inspiráció: DIY asztali díszdoboz



Pár nappal ezelőtt bukkantam a blog világban erre a tavaszi PINTEREST inspirált megpróbáltatásra: Spring Pinterest Challenge.
Az itt sorolt blogolo társak  Young House Love, Bower Power , Sparkle Meets Pop and Red Bird Blue  inditották el ezt a megpróbáltatást annak céljául, hogy nem csak inspirációt gyüjtsünk a PINTEREST-en, hanem  készítsük is el amit bejelölünk.




Nagyon kellett az ebédlő asztalomra valamiféle dísz vagy virágváza.

Találtam is egy kedvemre valót a Pinterest oldalán.
Az eredeti  PIN ebből a forrásból jött FORRÁS.


Ez a projekt semmi másba nem került, mint egy falécbe  és 3 üres kisebb üveg vázába a dolláros boltból.



A fát feldaraboltattam méretre és a széleit lecsiszoltam simára csiszoló papírral.


Faragasztóval összeállítottam a darabokat, majd vékony szögekkel megerősítettem.




Eredetileg valamilyen mintát képzeltem el rá, de végül maradt a tiszta, friss fehér szín festése.

A 3 vázát belehelyeztem és feltöltöttem tavaszi virágokkal.







Hogy tetszik? Szólj hozzá!

 photo EF115F2DC23BDCEF2836A0DC4259602E_zps46160045.png

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pin It button on image hover