2013. június 3., hétfő

DIY: Scrapbook papír dekor



Itt az ideje,hogy ezt a szuper egyszerű "Do It Yourself" dekorációs projektet megosszam veletek.
Scrapbook papír rengeteg szinben és formában kapható és nagyon sok féleképp lehet használni.
ITT egy korábbi bejegyzés, ahol szintén scrapbook papírt használtam.

Egy képkeretbe vágtam bele különböző mintájú papirokat , hogy az összhatás tökéletes legyen.
A piros mosó konyhánkba nagyon hiányzott valami dekoráció,így ezek a színes papírokkal díszitett képkeretek mellett döntottem.
.
Egy régiség piacon talaltam ezeket a nagyon olcsó képkereteket , 0.50centért darabját. Elég jó ár,nemi igaz?



Csiszoló papírral simára dörzsöltem a felületét, hogy a festék jobban tapadjon rá., majd fehér festékkel lefújtam.

Választottam piros mintás scrapbook papírokat, a miket a közeplbe illesztettem.

Egy nagyobbacska fa betűt szintén befestettem fehérre és a kép közepére ragasztottam.




És ime a kész dekorációs képkeretek...


Tetszik?
 photo EF115F2DC23BDCEF2836A0DC4259602E_zps46160045.png

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pin It button on image hover