2013. június 27., csütörtök

Napszemüveg kosár


Szio mindenkinek...
Ok...ez a bejegyzés része a korábbi Előszoba projektnek. Ha új vagy a blogon és  lemaradtál az említett bejegyzésekről,alább olvashatsz bővebben.

Csíkos fal festése
Előszoba ülőke
Parafatábla szövettel bevonva

Azon nők közé tartozom, akik sok esetben hajlamosak elhagyni, illetve nem találni dolgokat...Ismerős??Tudom, hogy nem vagyok egyedűl...:-)
Az egyik tárgy, aminek általában nyoma vész az a napszemüveg.  Amikor hazaérek és elfelejtem levenni a fejemről a szemüveget (amit sok esetben hajráfnak használok) , majd valahol eszembejut, hogy letegyem de természetesen már másnap nem emlékszem hova tettem..

Ezt a kis aranyos kosarat választottam a napszemüvegek otthonának, az előszobában.

BYHOLMA Basket IKEA Handwoven; each basket is unique.
Lefújtam fehérre, hogy összhangban legyen az előszoba szineivel.



Nyomtattam rá szinben szintén illő cimkét és voilá...


Ezentúl nem kell keresgetnem a napszemüvegeket a lakásban...mindig a megfelelő helyen lesznek tárolva.

Te hol tárolod a napszemüvegeidet?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pin It button on image hover