2013. június 24., hétfő

PARAFATÁBLA { szövettel bevonva }





Hello mindenkinek!
Remélem jól telt a hétvégétek és frissen kezditek az új hetet.
Egy gyors és praktikus hétvégi projektet szeretnék ma megosztani veletek...

Néhány hónappal ezelőtt irtam egy bejegyzést az előszobánk új arculatáról. Ha esetleg nem olvastad akkor ITT megtalálhatod a bejegyzést.

Ekkor csak az előszoba egyik oldalát sikerült befejezni, a másik fal üresen, befejezetlenül maradt.
Eredetileg szerettem volna egy olyan előszobát megvalósítani, ahol sok hely van a stílusos rendszeresésre és egyben praktikus helykihasználásra.

Ezt a fenti üzenő táblát készítettem, amelyen ki tudjuk rakni a heti teendőket, főleg a gyerek progtamokat, hogy nem merüljenek feledésbe.A parafa tábla tökéletes üzenethagyásokra, kedves fényképek tárolására és emlékeztetők feltűzésére is.

Itt van egy kép a befejezetlen falról...  

Amit használtam :


  • parafatábla
  • olló
  • szövet
  • meleg ragasztó pisztoly
  • rajzszög


Az anyagot amit használtam, egy pár hónappal fedeztem fel az IKEA leértékelt osztályan igen szuper áron...


Lépésről lépésre instrukció


1. Vágjuk az anyagot a prafatábla méretére,illetve nagyobbra, hogy minden oldalon be tudjuk hajtani a tábla hátulján.

2. Ragasszuk az anyagot a tábára.
3.Rajzszögekkel erősítsük az anyagot a tábla széleihez...



....és már el is készült a stílusos üzenő tábla.



Egy üres konzerves dobozt fogattam a tábla aljára, amiben a ceruzákat tárolhatom. 




Mostmár minden fontos esemény és program szem előtt lesz!
Mi a véleményed?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pin It button on image hover