2013. július 23., kedd

FALI RENDSZEREZŐ { Előszoba }



Végre itt az utolsó projekt amit az előszoba újradekorálásához kapcsolható.
Említettem előző bejegyzésekben, hogy mindenképp szeretnék egy fali rendszerzőt az előszobában ami elrejti a sok oviból hazakerült rajzokat és a napi leveleket.
Akárhányszor beléptem a lakásba, egyenesen a konyhai szigeten kötött ki minden ami a kezemből kikerült.Nem volt valami szép látvány, meg kell, hogy mondjam,
Ez a nagyszerű fali rendszerező mindent magában rejt és még az örökösen elvesztett kulcsoknak is otthont ad.


Ezt az egyszerű renszerezőt az  IKEA ban találtam kb 3000 ftért.KVISSLE Wall magazine rack IKEA
Hogy egy kicsit szinessé tegyem a sima  fehár rendszerezőt, felfogattam egy általam sötétbarnára festett falemezre.

Amint említettem a föntiekben,
 a sűrűn lábakélt kulcsok is helyet kaptak ezen a fali rendszerezőn.
Egy fadarabot fedtem be anyaggal , {amit már egy előző előszoba projektben használtam} majd rászögeztem a falécre.
Kinyomtattam, majd kivágtam a kulcs feliratot és spray festékkel lefújtam.



Már majdnem kész voltam a munkával,
 mikor úgy határoztam, hogy az egyik rendszerezőt szintén átfújom az előszoba kellemes sárgás szinére.

És azt hiszem ez a utolsó lépés nagyon kellett a teljes végkifejlethez.




Színes irattartókat helyeztem a rendszerezőkbe, ami szép színessé tette.


A végleges fali rendszerező.


Te hol tárolod a sok papírt és leveleket ,
ami napi szintem hazakerül?


 photo EF115F2DC23BDCEF2836A0DC4259602E_zps46160045.png

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Pin It button on image hover