2013. augusztus 16., péntek

DINOSZAURUSZ PARTI



 Múlt hónapban egy hatalmas dinoszaurusz partival leptük meg a fiúkat. Szerencsére mindkettem Júliusban születtek és így összevontan tartottuk a szülinapi bulit.
Nagyfiam teljesen meg van őrülve a dinoszuruszokért már egy jó ideje, és természetesen így a kisöcsi is.
Terveztem a partihoz különböző kinyomtatható parti dekorációt, amit ingyenesen letölthetsz alább.
Angol nyelven lett tervezve, így nem fogsz tudni minden dekorációt használni,de a maffinokra helyezhető aranyos képeket , a zászlófüzérhez nyomtatható lapokat, a vizes palackokra ragaszható dekorációt fel tudod használni.

Íme a dinós zászlófüzér


Aranyos vizes palackra ragasztható dekorácó.


A dinnyéből kifaragott dinoszaurusz fej nagy sikert aratott. 
Nagyon egyszerű volt kifaragni a dinófejet, találtam az interneten hozzá egy rajzos útmutatót.


Beszereztem pár zacskó sajtos csipszet, aminek hasonló formája volt egy DINÓ körömhöz.


Kicsi labdákat faragtam sárga, illetve zöld dinnyéből, amelyek DINÓ tojásokra hasonlítottak.

A maffinokra tűzhető kör alakú dekorációk különböző fajta dinókat ábrázolnak.


Hosszúkás ropit tálaltam DINÓ csontnak.


 Minden meghívott vendég kisgyermek egy szuper aranyos zacsival távozhatott a partiról, amelyben kisebb apróságok voltak elrejtve, hogy ők is boldogok legyenek, ne csak az ünnepeltek.



Íme a letölthető dekorációk








LETÖLTHETŐ PARTI DEKOR


És befejezésképp szeretném megosztani veletek a DINÓ tortát.
Kerek piskótát sütüttem és vágtam kisebb darabokra,majd a kis darabokat illesztettem össze DINOSZAURUSZ formájú TORTÁNAK
Bevontam házi készítésű fondanttal.




BOLDOG SZÜLINAPOT A KÉT DRÁGA NAGYFIAMNAK

Remélem sikerült benneteket inspirálni egy szenzációs
DINOSZAURUSZ parti megvalósítására.

 photo EF115F2DC23BDCEF2836A0DC4259602E_zps46160045.png

1 megjegyzés:

  1. Szuper party lehetett! :) Hogy tervezted a dekorációt? Milyen programmal? Nálunk a dinók még nem menők, mozdonnyal vagy tűzoltó témával koppintanék
    Köszi
    Lumi

    VálaszTörlés

Pin It button on image hover